سلفون محافظ مواد غذایی

سلفون نه تنها در آشپزخانه‌ منازل، بلکه در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها نیز یک محصول پرمصرف است.

 فیلم های سلفونی شفاف و چسبنده که در بازار با نام فیلم های استرچ مرسوم هستند، جهت مصارف مختلفی از جملات مصارف بهداشتی، بسته بندی و محافظتی استفاده می‌شوند. اینگونه از فیلم‌ها در ابعاد و ضخامتهای مختلف با توجه به کاربرد آن‌ها تولید می‌گردند.

موارد استفاده سلفون

سلفون علاوه بر کمک به ماندگاری بیشتر مواد غذایی و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و هوا، برای حفظ بهداشت مواد غذایی نیز استفاده می‌گردد. به عنوان مثال در قنادی‌ها و رستوران‌ها برای رعایت نکات بهداشتی، سلفون را روی محصولات غذایی می‌کشند.

همچنین از سلفون می‌توان در سازمان‌ها و اداراتی که وعده‌ی غذایی به صورت آماده در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد، به عنوان محافظ در بسته بندی آنها استفاده نمود. در بسیاری از مکان‌ها هم مانند بوفه‌های مدارس و دانشگاه‌ها، استفاده از سلفون امری اجتناب ناپذیر است.

مزایای خرید سلفون استارفویل

در سلفون محافظ غذا، کیفیت در ۲ حوزه قابل بررسی است:

  1. چسبندگی فیلم‌های محافظ غذا؛ چسبندگی بالای سلفون استارفویل علاوه بر اینکه سبب صرفه‌جویی در مصرف سلفون و تعداد رول‌ها می‌شود، موادغذایی را به صورت تازه نگه داشته و از فاسد شدن آن‌ها (به دلیل ایزوله شدن) جلوگیری می‌کند.
  2. ، شفافیت سفون محافظ غذا؛ سلفون محافظ غذای استارفویل دارای کشسانی بسیار عالی است که منجر به رضایت مشتریان عزیز و گرامی گردیده است.