فویل آلومینیوم رنگی

فویل آلومینیوم رنگی

فویل آلومینیوم رنگی

همانطور که در بخش فویل‌های آلومینیومی چاپ‌پذیر به آن اشاره شد، فویل آلومینیومی رنگی در ابتدا باید خاصیت چاپ‌پذیری داشته باشد. فویل‌هایی که این خاصیت را دارند سطح‌شان عاری از هرگونه چربی و آلودگی می‌باشد و معمولاً برای افزایش کیفیت چاپ در ابتدا یک لایه پرایمر بر روی سطح فویل اعمال می‌گردد و پس از خشک شدن پرایمر، می‌توان رنگ را چه به صورت تون پلات (یکدست یکرنگ) و چه به صورت چاپ طرح‌دار به کمک کلیشه بر روی سطح اعمال کرد. فويل آلومينيوم رنگی در واقع فويل آلومينيومی چاپ پذيری است كه بر روی يک سمت آن پرايمر و چاپ اعمال شده است. رنگ و پرایمر ضمن ایجاد جلوه بصری متنوع و جذاب، پوشش مضاعف روی فویل ایجاد می‌کنند که خصوصا در مورد بسته‌بندی شکلات، که از معمول‌ترین کاربردهای فویل رنگی است، باعث می‌شود نفوذ هوا به داخل بسته‌بندی و به دنبال آن فاسد شدن شکلات کمتر صورت گیرد.

از کاربردهای فویل‌های رنگی می‌توان به استفاده در آرایشگاه‌ها برای مش و هایلایت مو اشاره کرد، جایی که رنگ‌های مختلف فویل به آرایشگر این امکان را می‌دهد که بتواند به سادگی رنگ‌های مختلفی را روی مو کار کند و در تشخیص رنگ‌های زیر فویل اشتباه نکند.

 همچنین از فویل‌های رنگی در بسته‌بندی شکلات‌های تخته‌ای، قلبی، گرد و مکعبی، خانگی و صنعتی و ….  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر استفاده‌های فویل‌های رنگی در صنایع دستی و کارهای هنری می‌باشد. گستره استفاده از فویل‌های رنگی در این زمینه بسته به خلاقیت و حسب مورد بسیار متنوع می‌باشد.

کاربردهای اصلی: بسته‌بندی شکلات، مش مو، هنر های تجسمی

خرید اینترنتی فویل رنگی – فروش اینترنتی فویل رنگی